Splošni pogoji
SPLOŠNO POGOJI POSLOVANJA
Iskanje izdelka: Izdelek lahko poiščete s pomočjo iskalnika, ki se nahaja v desni trgovinski pasici
spletnega mesta. V okvirček vpišete iskani izdelek in v osrednjemu delu zaslona se vam bodo izpisali
iskani artikli s sliko in ceno. Izdelek lahko iščete tudi po skupinah izdelkov v kategorijskem stolpcu.
Preprosto izberete želeno kategorijo, znotraj katere se Vam prikažejo še podkategorije, med katerimi
lahko izbirate.
Predstavitev izdelkov ali storitev: Vsak izdelek ali storitev je v elektronski trgovini predstavljena z
osnovnimi podatki ter še z dodatnimi : naziv izdelka, slika, krajši opis, daljši opis, dodatni podatki
(barva, velikost, sestava, navodila za vzdrževanje …), cena ter možnost ocene izdelka. Če želeni
izdelek ali storitev želite položiti v košarico, preprosto kliknete na gumb ’KUPI ZDAJ’.
Nakupovalna košarica: Nakupovalna košarica ima enako vlogo kot košarica v Vaši trgovini, in sicer
shranjuje izbrane izdelke ter vam kaže njihovo število. Vsebino košarice lahko pregledate vsak
trenutek ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke. Izbranim izdelkom lahko spremenite količino
in s pritiskom na gumb “preračunaj količine” se vam glede na spremenjeno količino preračuna
celotna vrednost nakupa. Izdelke iz košarice lahko kadarkoli odstranite s pritiskom na gum “odstrani
(rdeči X)”.
Postopek nakupa: Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v košarici, kupiti, potem kliknite na
gumb “izdelaj naročilo”. Sistem vas bo preusmeril v obrazec, kjer vpišite zahtevane podatke. Po vpisu
Vaših podatkov in podatkov o naslovu dostave, le te potrdite z gumbom “naslednji korak”. Sistem vas
preusmeri v obrazec, kjer izberete način plačila in dostave.
Dostava: Vse izdelke, ki so na zalogi (navedeno pri posameznih izdelkih) odpremimo v 2-7 delovnih
dneh po prejemu vašega naročila! Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru
posebnih zahtev Vas prosimo, da le – te vpišete pod opombe na dnu naročila. Vse informacije so
možne tudi po telefonu. Kontaktna oseba za informacije je Bogdan MAK , telefon 051 472 554.
Informacije pa so možne tudi po e -mailu: info@sonce.je. Prodajamo in dostavljamo na področju
Republike Slovenije in državah Evropske unije. Za države Evropske unije Vam nudimo informacije o
ceni dostave na e-naslovu info@sonce.je. Vse pogodbe za slovenske državljane se sklepajo v
slovenskem jeziku, za ostale prebivalce evropske unije pa v angleškem. Izdelke, ki so pošli, Vam bomo
dobavili po predhodnem dogovoru z Vami. Poklicali Vas bomo po telefonu oz. sporočili na Vaš enaslov.
Stroški dostave: Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije, s katerim imamo sklenjeno
pogodbo. Ker vemo, da je Vaša varnost pri plačevanju na prvem mestu, smo vam v e-trgovini ponudili
100 % varno plačevanje ob prejemu blaga z gotovino. Ko bo dostavljavec pripeljal blago do Vas, mu
boste blago plačali z gotovino. Vaš strošek bo natančno tak, kot bo izpisan na Vašem naročilu, ki Vam
ga bomo potrjenega poslali na Vaš e-mail (dodatno vam bo poštar zaračunal provizijo za plačilo
položnice).
V kolikor se odločite za plačilo po predračunu se tej proviziji izognete, potrebno pa je pri vašem
naročilu označiti možnost plačilo po predračunu. Poštnina znaša 3,90 EUR, ne glede na količino
nakupa. Nad 50,00 EUR poštnino krijemo mi. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le – te
vpišete pod opombe na dnu naročila. S pritiskom na gumb “predogled predračuna” si še enkrat
pogledate naročilo in če je vse v redu, naročilo potrdite s klikom na gumb “zaključi nakup”. Če ste v
podatkih vpisali Vaš pravilen e-mail naslov, boste po opravljenem postopku nakupa prejeli
elektronsko potrdilo o prejemu naročila.
Cene in DDV: Cene v spletni trgovini so označene v evrih. Spletna cene veljajo za vse člane kluba
posestvo SONČNI RAJ. Član kluba “Posestvo SONČNI RAJ” postanete z registracijo v naši spletni
trgovini. DDV je v cenah obračunan po določbah Zakona o davku na dodano vrednost.
Tajnost podatkov: Posestvo SONČNI RAJ, potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere Vaše
osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim
osebam. Katalog zbirke osebnih podatkov je prijavljen državnemu nadzornemu organu in objavljen v
registru zbirk osebnih podatkov.
REKLAMACIJE
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA
Vsak kupec ima pravico, da skladno z veljavno zakonodajo v 14. dneh od prevzema izdelkov sporoči,
da odstopa od nakupa, v sporočilu pa navede potrebne podatke o nakupu – npr. ime in priimek, št.
računa, itd., na podlagi katerih lahko podjetje obravnava njegovo zahtevo. Pri vračilu izdelkov kupec
skladno z določbami Zakona o varstvu potrošnikov ne trpi nobenih dodatnih stroškov razen stroška
neposrednega vračila blaga.
Šteje se, da je potrošnik obvestilo poslal pravočasno, če ga pošlje v roku, določenem za odstop od
pogodbe. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice
do odstopa iz tega člena nosi potrošnik. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in
storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v
skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov torej ne velja za pravne osebe.
Pred odstopom od nakupa sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno
potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu,
kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje
vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave,
lastnosti in delovanja blaga. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je
pošiljka oddana pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Za izdelke, za katere bomo ugotovili da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe
oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za zagotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij
ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno
prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka.
Podjetje Bogdan Mak, nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji, ne omogoča osebnega vračila
kupljenega blaga na fizičnem naslovu podjetja.
Obrazec za odstop od nakupa najdete TUKAJ.
STVARNA NAPAKA
Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne
napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPot. Kupec mora prodajalca o morebitni
stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem
roku in prodajalcu omogočiti pregled artikla.
Napaka je stvarna kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila
prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model
pokazan le zaradi obvestila.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati eno od
naslednjih možnosti:
da prodajalec odpravi napako na blagu,
da prodajalec vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako,
da prodajalec blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom,
da prodajalec vrne plačani znesek.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem ko mineta dve leti, odkar
je bila stvar izročena ali pa je bil izdelek že uporabljen. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in
kupcem rabljena stvar, ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine
leto dni odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se
pojavi v roku šestih mesecev od izročitve.
Obrazec za stvarno napako najdete TUKAJ.
GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna
le, če so bila upoštevana navodila na garancijskem listu ter se pri uveljavljanju garancije predloži
račun. Garancija teče od datuma prejema blaga. Skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov
ni potrebno, da garancijski list podjetje posebej potrdi.
Garancija ne velja v primeru:
fizične poškodbe artikla;
obrabe zaradi uporabe;
napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla.
Garancija torej velja le za “skrite” napake, ki nastanejo brez vpliva uporabnika. Garancija ne velja, če
podjetje ugotovi da je prišlo do mehanske poškodbe ali morebitnega stika artikla s tekočino. Izdelek
se zamenja z novim v primeru, da servis oz. popravilo ni mogoče.
V kolikor traja popravilo več kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim. Če to ni mogoče, pa kupcu v
celoti povrnemo kupnino, ki jo je kupec plačal za določen artikel. Za izdelke v spletni trgovini veljajo
garancijski pogoji v skladu Zakonom o varstvu potrošnikov.
Obrazec za garancijo najdete TUKAJ.
VRAČILO ALI MENJAVA BLAGA
Kupec lahko vrne artikel v roku 14 dni od nakupa artikla, pri tem pa je upravičen do zamenjave artikla
ali povračila denarja. Stroške pošiljanja krije kupec. Pošiljk z odkupnino podjetje ne sprejema. Šteje
se, da je izdelek poslan pravočasno, če je pošiljka oddana pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki
ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Za izdelke pri katerih bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne
uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za zagotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga,
reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije
ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega
izdelka.
Obrazec za vračilo ali menjavo blaga najdete TUKAJ.
Izdaja računov: Razčlenjen račun boste prejeli poleg paketa. Račun se nahaja v ovitku nalepljenem na
paket. V kolikor računa ne prejmete, vam ga lahko pošljemo na vaš elektronski naslov. Pri osebnem
prevzemu boste prejeli račun skupaj z izdelki.
Pritožbe in spori: Spletna trgovina sonce.je spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Spletna trgovina www.posestvosoncniraj.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost
zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem
lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 051 472 554 ali po elektronski pošti na info@sonce.je.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sonce.je. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Podatki na straneh: Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev
kot tudi pogojev spletne trgovine . Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne
odgovornosti. Slike izdelkov so simbolične. Zaradi narave izdelkov so možna barvan odstopanja
Veljavnost naročila: Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec
lahko odstopi od pogodbe v 14-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti
dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oz. telefon.
Stroški uporabe komunikacijskega sredstev: Strošek klica na telefonsko številko 051 472 554 se vam
obračuna po osnovni tarifi vašega operaterja.
Varstvo potrošnikov: Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji
preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov . Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o
elektronskem poslovanju na trgu.
Prijava na naše e-novičke: Ob nakupu izdelkov v naši spletni trgovini, ob registraciji v bazo
uporabnikov na naši spletni strani, ter ob prijavi na CTA obrazce (za akcije in popuste) na naši spletni
strani, se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja in sprejemate našo politiko varovanja osebnih
podatkov, kar pomeni, da bo vaš e-mail naslov samodejno vpisan v bazo prejemnikov naših e-novičk
od katerih se lahko kadarkoli po želji tudi odjavite.
Naslov spletne trgovine: Posestvo SONČNI RAJ,
Vodole 3b,
2229 Malečnik
Telefon: 051 472 554,
E-mail: bogdan@sonce.je
Informacije o naročilih: 051 472 554,
e-mail: bogda@sonce.je
Vodja spletne prodajalne:
Bogdan MAK, kontakt: 051 472 554
Davčna številka: 96418702
Matična številka: 2511614000
file:///C:/Users/Jan/Desktop/JAN/Posestvo%20SON%C4%8CNI%20RAJ/NESTING%20RESORT/CENIK/SPLO%C5%A0NI%20POGOJI%20-%20NOVO.pdf